„Anti“, noul album semnat Rihanna, a devenit numărul 1 la doar o săptămână de la lansare

Rihanna, artistă Universal Music Group, intră în istoria topurilor muzicale cu noul ei album, „ANTI“, lansat pe 28 ianuarie, care a devenit number one cu 166.000 de albume vândute în prima săptămâna.

rihanna anti top

Primul single de pe album, „Work”, lansat alături de Drake, a ajuns pe primul loc în iTunes în 91 de ţări în mai puţin de 36 de ore de la lansare şi a fost cel mai bine vândut single digital al săptămânii trecute.

„ANTI“ ocupă şi primul loc în topul Billboard 200, după ce Rihanna a dăruit fanilor ei mai mult de 1 milion de descărcări gratuite (ale căror coduri de compensare au fost epuizate deja în totalitate), în colaborare cu platforma globală de streaming TIDAL şi Samsung.

„Work” a devenit cel de-al 27-lea single al Rihannei care intră în top 10 Billboard Hot 100, egalându-i pe Mariah Carey, Janet Jackson şi Elton John. Totusi, Rihanna a obţinut această reusită mai repede decât oricare dintre aceşti artişti (la 10 ani şi 8 luni de la lansarea single-ului „Pon de Replay”, în vara anului 2005). Mai mult, în drumul către vârful clasamentului, Rihanna a fost întrecută doar de un singur nume: The Beatles.

„Lansarea albumului ANTI a fost extrem de inovativă şi de fidelă personalităţii artistice a Rihannei iar artista işi meritată toate distincţiile primite. Rihanna e o artista şi o femeie de afaceri ca nimeni alta. Suntem foarte mândri de ea”, a declarat Jay Brown, preşedintele Roc Nation.

„Este o onoare să lucrez cu Rihanna”, a spus Steve Bartels, CEO Def Jam Recordings, partenerul Rihannei în promovarea, vânzarea şi distribuirea albumului ANTI. „A adăugat la legendarul ei CV încă un album de top şi a reuşit să facă asta fără compromisuri. Individualitatea, spiritual, ambiţia şi talentul ei unic sunt o inspiraţie pentru mine”, a încheiat acesta.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here