Ovidiu Anton susţine un turneu de promovare în Europa

Melodia “Moment of silence”, cu care Ovidiu Anton ne reprezintă la Eurovision 2016, va putea fi ascultată live pe scenele de la Londra, Amsterdam şi Bruxelles în această primăvară.

Ovidiu Anton

Înaintea finalei din mai de la Stockholm, reprezentantul României la concursul cântecului european din acest an va participa la câteva evenimente destinate promovării melodiilor şi artiştilor care vor concura la Eurovision 2016.

„Abia aştept întâlnirea cu fanii Eurovision din străinătate. Mesajul piesei Moment of Silence este mai actual decât oricând – puterea oamenilor stă în solidaritate, în capacitatea de a înfrunta uniţi greutăţile – iar concertele sunt un bun prilej de a duce acest gând în inima publicului din Europa”, a declarat Ovidiu Anton, reprezentantul României la Eurovision 2016.

Primul eveniment, Eurovision In Concert, va avea loc la Amsterdam, pe 9 aprilie. 18 dintre artiştii finalişti şi-au confirmat până în acest moment participarea la concertul de la Amsterdam. Ovidiu Anton este de asemenea încântat să facă melodia lui cunoscută publicului european şi va fi prezent la Eurovision In Concert, unde va interpreta live Moment of Silence.

London Eurovision Party este al doilea concert de promovare a finaliştilor Eurovision la care Ovidiu Anton va participa în 17 aprilie. Desfăşurat la Café de Paris în Londra, un glamuros şi exclusivist club londonez din West End, London Eurovision Party ajunge anul acesta la ediţia cu numărul 9, fiind unul dintre cele mai aşteptate evenimente de către fanii Eurovision. Pe lângă momentele concurenţilor Eurovision, organizatorii anunţă şi invitaţi speciali la evenimentul de la Londra.

Şi tot în următoarea perioadă, Ovidiu Anton va duce Moment Of Silence la Primăvara românească, de la Bruxelles, un eveniment al comunităţii româneşti din capitala belgiană. Datele urmează să fie confirmate ulterior.

„Ne-am dorit mult ca anul acesta să reluăm tradiţia participării la aceste concerte, să reuşim să-i asigurăm reprezentantului nostru o promovare internaţională. Organizatorii asigură cazarea în cele trei oraşe, iar printr-un parteneriat cu o agenţie de turism am reuşit să acoperim şi cheltuielile de transport. Sunt două aspecte importante, dat fiind situaţia financiară deosebit de dificilă prin care trece Televiziunea Română”, a declarat Iuliana Marciuc, şefa delegaţiei României la Stockholm.

LASĂ UN COMENTARIU