„Profa vedetelor“ a dezvăluit secrete importante din culisele industriei muzicale

Cunoscută în culisele showbizului drept “profesoara vedetelor”, cu o experienţă vastă în organizarea de evenimente cu artişti români de top şi internaţionali, în realizarea unor campanii de informare şi imagine, cât şi în construirea brandului şi managementul unor nume de succes, posesoare a unei diplome de Master în Music Business, acordată de prestigiosul Berklee College of Music, Anca Lupeş a încheiat cea de-a treia ediţie a cursului Industria Muzicală Explicată.

Anca Lupes_Zoli Toth_Industria Muzicala Explicata

În urma acestuia, cursanţii şi-au însuşit noţiuni şi metode specifice activităţilor din lumea business-ului muzical, au aflat ce drepturi şi obligaţii contractuale trebuie să existe între artist şi case de discuri, PR şi booking agent, manageri şi sponsori. De asemenea, au simulat, împreună cu Anca Lupeş, campanii de PR şi promovare, organizarea unui eveniment de amploare şi şi-au găsit răspunsurile la toate întrebările legate de dedesubturile industriei muzicale.

“Sunt surpinsă, dar şi extrem de încântată să văd cum din ce în ce mai multă luma alege abordarea profesionistă a industriei muzicale. Toţi participanţii din toate cele trei serii s-au dovedit deschişi şi extrem de interesaţi să se informeze despre tainele show business-ului. Mai mult decât atât, în comunitatea online pe care am creat-o pentru ei, îşi împărtăşesc permanent lucruri noi pe care le află despre industrie, atât de pe plan local, cât şi internaţional”, a mărturisit Anca Lupeş.

Dacă în ediţiile trecute invitaţii speciali au fost Cornel Ilie (Vunk) şi Edi Petroşel (Holograf), de această dată Zoli Toth a fost cel care a dezvăluit din secretele unei cariere longevive împreună cu trupa Sistem, dar şi despre Zoli TOTH Project, cea mai recentă realizare a sa.

Al doilea invitat al cursului a fost Dan Finţescu, care a explicat participanţilor că artiştii pot avea succes şi când piesele nu intră în difuzare, a detaliat segmentarea pieţei de radio şi a dezvăluit comportamentul ascultătorului român de radio comercial în comparaţie cu cel din alte ţări, justificând alegerile din playlisturile actuale.

Între cursanţii acestei editii a fost şi Vizi Imre, cunoscut de la „Vocea României“. “Până acum aveam o idee vagă despre ce se întâmplă în industria muzicală, dar acum chiar s-a făcut lumină in capul meu”, a spus Vizi Imre.

LASĂ UN COMENTARIU