„Mad Max: Drumul furiei“ domină atât box office-ul în România, cât şi pe cel internaţional

Bazându-se pe cronici excelente şi un număr impresionant de fani în întreaga lume, „Mad Max: Drumul Furiei”, producţia Warner Bros. Pictures şi Village Roadshow Pictures, a luat cu asalt box office-ul internaţional cu venituri de 109,4 milioane de dolari după primul weekend, devenind astfel lider mondial la nivel de încasări. De asemenea, filmul a avut cel mai bun weekend de lansare din cariera regizorului George Miller, dar şi din instoria seriei „Mad Max”.

mad max drumul furiei box office

Anunţul a fost făcut de Dan Fellman, Preşedintele Distribuţiei Locale şi Veronika Kwan Vandenberg, Preşedintele Distribuţiei Internaţionale de la Warner Bros. Pictures.

În România, „Mad Max: Drumul Furiei” a debutat pe primul loc în box office cu 50.226 spectatori şi încasări de peste 1.120.000 lei.

Întoarcerea lui George Miller la universul „Mad Max” a fost primită cu multă încântare şi în afara Americii, unde, în 68 de teritorii, respectiv 16.900 de ecrane s-au înregistrat încasări de 65 de milioane de dolari.

Filmul a fost lider de box office în aproape 40 de teritorii, inclusiv în Australia, locul în care s-a născut anti-eroul acestei acţiuni post-apocaliptice, dar şi în Franţa, Rusia, Spania, Italia, Brazilia, Coreea, întreaga Scandinavie şi altele. În Statele Unite, „Mad Max: Drumul Furiei” a avut încasări spectaculoase de 44,4 milioane de dolari în 3.702 locaţii.

Odată cu anunţarea rezultatelor, Fellman a declarat: „George Miller, împreună cu această distribuţie extraordinară condusă de Tom Hardy şi Charlize Theron, dar şi cei care au contribuit la realizarea filmului au făcut posibilă o experienţă cinematografică, pe care criticii de film o consideră de neratat. Drept dovadă, producţia a primit un scor ‘Fresh’ de 98% pe celebrul site Rotten Tomatoes, rezultatul fiind cea mai profitabilă lansare pentru o acţiune nerecomandată minorilor sub 15 ani, atât de bine primită de critici. Opiniile pozitive ale celor care au văzut deja filmul sunt excepţionale şi cu siguranţă vor contribui la generarea de încasări spectaculoase la box office-ul acestei veri”.

Kwan Vandenberg a completat: „Este extrem de satisfăcător să vedem cum reacţiile pozitive ale criticilor au devenit rezultate excelente la box office. Filmul lui George Miller este o experienţă cinematografică plină de acţiune explozivă cu efecte vizuale spectaculoase care va cuceri atât fanii seriei, cât şi pe cei ai genului”.

Sue Kroll, Preşedintele departamentelor de Marketing şi Distribuţie Internaţională, a declarat: „Nerăbdarea s-a simţit încă de la începutul campaniei de promovare care a oferit doar o mostră a lumii în care trăiesc personajele unice ale lui George Miller. Premierele de succes din Los Angeles şi de la Festivalul de Film de la Cannes au generat o mulţime de articole îmbucurătoare în media, care împreună cu recenziile fenomenale au transformat premiera ‘Mad Max: Drumul Furiei’ într-un eveniment global”.

Greg Silverman, Preşedinte al Departamentului de Dezvoltare Creativă şi Producţie Internaţională a completat: „Succesul ‘Mad Max: Drumul Furiei’ este testamentul dedicării lui George Miller de a livra spectatorilor ceva ce n-au mai văzut vreodată. Viziunea lui George nu se rezumă doar la a readuce la viaţă legenda ‘Mad Max’, dar extinde conceptul şi către noua generaţie. Apreciem implicarea partenerilor de la Village Roadshow şi împreună le mulţumim tuturor celor care au contribuit la proiect”.

LASĂ UN COMENTARIU