„Românii au talent“, cea mai urmărită emisiune de divertisment din ţara noastră în 2015

Pro TV a continuat să le ofere telespectatorilor, și în 2015, cele mai impresionante producții, cele mai noi și apreciate filme, entertainment de calitate și cele mai bine documentate programe de știri. Pro TV a fost alegerea numărul 1 a telespectatorilor, fiind lider de piață în România.

Bartos si Smiley

Noile producții „Sunt celebru, scoate-mă de aici“, „Ferma vedetelor“ sau „Clipa de fericire“, alături de producțiile consacrate, precum „Românii au talent“ sau „Vocea României“, au devenit adevărate fenomene, care au marcat anul 2015.

Oferta Pro TV din anul 2015 a adus producții pe care românii le-au urmărit cu sufletul la gură, aducând recorduri de audiență.

Pro TV a fost in pole position încă din primele luni ale anului 2015, începând cu „Sunt celebru, scoate-mă de aici“, care a fost cel mai performant reality show difuzat vreodată de o televiziune din România, cu o medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% share și continuând cu „Ferma vedetelor“, care a înregistrat 97% leadership pe o perioadă de nu mai puțin de 3 luni.

Emisiunea „Visuri la cheie“ a adus pentru PRO TV un record la nivelul cotei de piață, una dintre poveștile acestui sezon înregistrând 33.7% share. Luna octombrie a adus un nou record de cotă de piață pentru un episod al celui mai urmărit serial de comedie, „Las Fierbinți“: 38.3%! De asemenea, Pro TV a înregistrat în luna octombrie cele mai bune rezultate ale unui canal TV în România în prime time, cu o medie de 25.3% cotă de piață.

„Ne-am dorit ca în 2015 să le oferim telespectatorilor o varietate mare de programe: producții, emisiuni, filme, seriale și formate care să fie pe placul lor, iar rezultatele pe care le vedem acum confirmă că am reușit să ajungem în casele românilor. Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen ‘Sunt celebru, scoate-mă de aici’, am continuat cu ‘Ferma vedetelor’, care a obținut rezultate incredibile timp de 3 luni consecutive, apoi cu producțiile deja consacrate în România, precum ‘Românii au talent’, ‘Visuri la cheie’, ‘Las Fierbinți’ sau ‘Vocea României’, toate cu rezultate foarte bune”, a spus Lucia Antal, director marketing Pro TV.

Cel mai urmărit show marca Pro TV, „Românii au talent “, a reunit și în acest sezon momente fascinante ale românilor dornici să-și împărtășească talentul cu întreaga țară! „Românii au talent “ a fost și în 2015 cel mai urmărit show din istoria televiziunii din România, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, „Românii au talent“ a înregistrat cifre impresionante: 18.1 puncte de rating și 45.6% share.

Mihaela Radi si Andra„Sunt celebru, scoate-mă de aici“ a fost revelația începutului de an. Timp de trei săptămâni, telespectatorii au putut urmări, live, captivanta experiență a 12 vedete în jungla africană. Show-ul fenomen al începutului de an a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 14.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30.7%!

„Visuri la cheie“ a readus, prin intermediul celui de-al doilea sezon, speranța în viața românilor mai puțin norocoși. Producția emoționantă a marcat și în această toamnă viețile românilor cu care soarta a fost dură. Cifrele au fost și în acest sezon la înălțime: 10.9 puncte de rating și 26.4% share pe publicul comercial.

Portativul de la „Vocea României“ a continuat într-o notă fabuloasă cu noi reguli și voci puternice. Ritmul audiențelor de top a fost resimțit și în show-ul în care doar vocea contează. Vocile senzaționale și cei patru antrenori, alături de Pavel Bartoș, au fost ingredientele de succes care au poziționat „Vocea României“ pe prima poziție în clasamentul show-urilor muzicale, aducând un nou sezon cu 100% leadership de audiență. Pe segmentul publicului comercial, Pro TV a înregistrat o medie de 10.7 puncte de rating și 28.1% share.

„MasterChef“ a dominat topul audiențelor și în acest sezon, oferind telespectatorilor un meniu asezonat cu preparate de top, probe spectaculoase și concurenți determinați. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au adus telespectorilor un sezon presărat cu ingrediente premium: probe spectaculoase, concurenți pasionați și invitați de seamă. La nivelul publicului comercial, cel mai urmărit cooking show din România a înregistrat o medie de 10 puncte de rating și 23.7% share.

În prima jumătate a anului 2015, „Ferma vedetelor“ a reunit 12 vedete, care au înfruntat provocări și sarcini inedite, asemănătoare celor de acum 100 de ani. Timp de 3 luni, reality show-ul a adus în fața telespectatorilor fața nevăzută a vedetelor, care au ieșit din zona lor de confort, și a arătat cum au făcut față, zilnic, provocărilor vieții la fermă. „Ferma vedetelor“ a înregistrat pe segmentul comercial o medie de 9.6 puncte de rating și 23.7% share, situându-se pe locul 6 în clasamentul show-urilor de divertisment în 2015.

Următorul loc în clasament este ocupat de „Clipa de fericire“, emisiunea care a pus în centrul atenției oameni simpli, adevărați, cu care viața nu a fost întotdeauna ușoară, iar Amalia Enache le-a arătat că o clipă de fericire poate schimba totul și că cel mai important este să nu își piardă speranța și optimismul. Emisiunea „Clipa de fericire“, prezentată de Amalia Enache, a înregistrat o medie de 7.4 puncte de rating și 18% cotă de piață.

LASĂ UN COMENTARIU