Diskoteka, pe ultima sută de metri. Detalii din culisele celui mai mare festival retro din Europa

Au mai rămas puţine zile până când la Timişoara va începe cel mai mare festival de muzică retro organizat vreodată în România, iar acum organizatorii au dezvăluit câteva detalii din culisele evenimentului.

1. În faza de negocieri şi semnări ale contractelor au fost artişti care s-au îndoit că în România se organizează un eveniment de o asemenea amploare. Managementul Diskoteka a decis în acel moment, în luna octombrie, mai exact, să achite onorariile integral tuturor trupelor şi artiştilor.

2. Primul loc unde ar fi trebuit să se desfăşoare Diskoteka a fost Iaşi, însă există o suprapunere cu vizita Papei. S-a făcut un salt din est către vest într-o singura zi.

3. Pentru Diskoteka Festival au fost mobilizaţi sute de bodyguarzi care, pe lângă forţele MAI, vor veghea festivalul.

4. Organizatorii au fost nevoiţi să angajeze şase bucătari din străinătate pentru a satisface preferinţele culinare ale artiştilor internaţionali.

5. Fără sa vrea să dea nume, managementul Diskoteka lasă de înţeles că au fost artişti care au impus să nu întâlnească alţi cântăreţi în ziua în care vor susţine recitalul. Din acest motiv s-a ajuns ca programul să fie făcut, încă din faza proiectului, şi în funcţie de cererile de acest fel.

6. În luna mai, managementul Diskoteka a luat legătura cu o cunoscută firmă de decorațiuni interioare, pentru a aranja fiecare cameră pe placul vedetelor.

50 de artişti vin la Timişoara

Printre cei care vor cânta la Timişoara se află nume precum Modern Talking, Ace of Bace, CC Catch, Alphaville, Sandra, Nana, Haddaway, No Mercy, Sabrina, Mr President, Captain Jack, Dr Alban, Boney M, Ricchi e Poveri, East 17, Admiral C4C, Alexia, Snap, La Bouche, Maxx, Baccara, Lian Ross și Herb McCoy sau C-Block. Nu vor lipsi nici trupele româneşti care au făcut furori în anii ’90-2000. În următoarele zile, echipa Diskoteka urmează să anunţe trupele pe care a reuşit să le reunească pentru festival. Pe stadionul “Dan Păltinişanu” vor exista cinci scene şi spectatorii vor avea show-uri de dimineaţa până seara.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here