Regizorul Matei Dima a lansat proiectul BRomania

Regizorul Matei Dima, câştigătorul primei ediţii YouTube Music Awards la categoria Innovation of the Year, a lansat în urmă cu o lună un proiect numit BRomania.

Matei Dima Până acum, proiectul se bucură de succes în online, BRomania acumulând 1000 de fani pe Facebook, 1500 de susţinători pe Instagram, iar pe YouTube, sunt postate 45 de filmuleţe scurte de 15 secunde care au aproximativ 200000 de vizualizări.

„€œBRomania a început ca un hobby pe Instagram şi după feedback pozitiv, am hotărât să fac cât mai multe. Pe mine mă ajută mult experienţa din trecut pe scena de teatru şi faptul că nu trăiesc în România. Văd totul dintr-o perspectivă diferită pentru că vin acasă după mult timp şi observ mai repede atât lucrurile negative, cât şi pe cele pozitive. Cel mai important pentru inspiraţia mea este să ţin ochii cât mai deschişi la tot ce se întâmplă în jurul meu. În niciun caz nu vreau să fac o reclamă negativă României. Proiectul BRomania este făcut să îi inspire pe alţii să se exprime, fie prin artă, prin videouri sau prin alte modalităţi. Majoritatea oamenilor din România duc o viaţă grea şi BRomania vreau să reprezinte o pauză de 15 secunde pe zi în care, dacă mi-am făcut treaba bine, să îi determine pe oameni să se detaşeze, să râdă. Lumea pare să fie foarte receptivă, aşa că voi continua să mă exprim liber prin intermediul acestor filmulete“, a spus Matei Dima, iniţiatorul acestui proiect.

Printre vedetele care au apărut deja în videoclipurile BRomania, se numără Inna, Antonia, Andreea Mantea, Adina Galupa şi Mirabela de la Vocea României, urmând să se alăture acestei liste multe alte nume din România.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here