5 sfaturi utile pentru planificarea unei petreceri perfecte de lansare a unui produs

Lansarea unui produs presupune o munca enorma. Dincolo de lunile sau, in unele cazuri, anii petrecuti in cercetare si dezvoltare, timpul alocat optimizarii branding-ului si a mesajului ce se doreste a fi comunicat, un eveniment reusit poate contribui considerabil la crearea unei imagini favorabile asupra produsului. De aceea, un brand manager alaturi de specialistul in organizarea de evenimente trebuie sa aiba in vedere foarte multi factori!

Luand in considerare agitatia care se poate crea pentru o lansare, am pregatit cateva sfaturi utile pentru aceia care sunt responsabili de creionarea evenimentului perfect din jurul unui produs!

Iata de ce trebuie sa tii cont cand te ocupi de lansarea unui produs:

  1. Defineste-ti obiectivele!

Vrei ca participantii la aceasta experienta sa fie uimiti de produs sau vrei un cadru in care ei sa il poata si testa? Vrei ca evenimentul sa fie unul de proportii sau te gandesti sa inviti doar cativa influenceri care au continut ce se pliaza pe specificul produsului tau? Dupa ce vei defini asteptarile si vei sti ce rezultat astepti, poti incepe sa planuiesti totul. Sigur ca produsul trebuie sa fie tot timpul in centrul atentiei, iar personalitatile invitate sa devina ambasadorii acestuia.

  1. Fii creativ!

Doar pentru ca lansarea de produs pare un eveniment traditional, nu inseamna ca nu poti fi creativ in organizarea acestuia. Ia atitudine si fa tot ce poti pentru a impresiona invitatii cheie: oamenii de media, vloggerii, influencerii. Cum faci asta? Prin crearea atmosferei ideale cu ajutorul:

  • colturilor instagramabile – un eveniment fara locuri frumos amenajate unde oamenii isi pot face poze, inclusiv cu produsul, nu este unul reusit!
  • muzicii – cu toate ca nu este o petrecere asemanatoare celor din cluburi, nu inseamna ca muzica trebuie sa lipseasca. Un DJ alaturi de un MC talentat si dezinvolt ii vor ajuta pe cei invitati sa se relaxeze total si sa se simta excelent. Pentru a avea o echipa dedicata si profesionista, intra pe https://urban-events.ro/ si o sa ai un eveniment la cheie: acestia iti pun la dispozitie o gama variata de artisti, servicii de sonorizare, lumini si tehnicieni care au grija ca rezultatul final sa fie unul memorabil.
  • implicarii invitatilor: nu este suficient ca acestia sa vina si sa faca poze cu produsul tau, ci ideal este sa ii provoci sa creeze ceva inedit. Gandeste-te la modalitati unice prin care pot sa il puna in valoare si la experiente pe care nu le vor uita usor si cu ajutorul carora vei obtine content pentru o perioada indelungata.

  1. Alege locatia potrivita!

Pentru a amenaja grozav un loc ai nevoie ca acesta sa arate foarte bine. Gandeste-te la faptul ca, cu cat vei avea o locatie mai frumoasa, cu atat va fi mai usor pentru invitati sa creeze un adevarat buzz pe social media. De altfel, discuta cu managerul tau de eveniment, pentru ca sunetul sa fie redat fidel de fiecare data cand un membru al echipei sau un invitat va vorbi, echipamentele sa fie din gama premium, iar ecranele led sa nu lipseasca. Sigur, lucrand cu Urban Events le vei putea avea pe toate la un loc, iar mai multe despre ei poti citi pe site-ul lor.

  1. Nu lua in calcul propriile gusturi!

De cele mai multe ori, pentru a planifica un eveniment perfect trebuie sa te concentrezi pe modul in care vrei sa fie perceput brandul. Poate ca tu nu mai esti in targetul propriului produs, motiv pentru care uneori trebuie sa treci peste gusturile proprii si sa te concentrezi pe transmiterea corecta a mesajului.

  1. Promoveaza-ti evenimentul!

Partea de PR este, de asemenea, importanta pentru un astfel de eveniment. Comunicatele de presa si investitia intr-un plan bun sunt la fel de importante ca asigurarea ca prajiturile si cocktailurile sunt exceptionale. Sigur ca bloggerii si persoanele cu o baza mare de fani pe Social Media te vor ajuta mult, iar ideal este sa le indici si tu o directie de comunicare. Acest lucru il poti realiza inca de la trimiterea invitatiei la eveniment, unde poti folosi hashtag-uri specifice, pe care ei sa le utilizeze ulterior. In acest mod, te asiguri ca vei fi creat o curiozitate inaintea lansarii.

Asadar, pentru un eveniment de lansare perfect, tine cont de sfaturile date anterior si vei constata ca indeplinirea fiecaruia iti va aduce rezultatele dorite!

Loading...

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here