Ce greseli facem atunci cand alegem o companie pentru optimizarea SEO

Cand vine vorba de procesul SEO, de cele mai multe ori tindem sa angajam o companie abilitata sa faca astfel de optimizari. Totodata exista mai multe capcane comune in care cad cei ce fac aceasta alegere.

Optimizare SEO

Nu face urmatoarele greseli atunci cand alegi compania care se va ocupa de optimizarea SEO pentru platforma ta online:

1. Folosirea motoarelor de cautare drept filtu

De cele mai multe ori tindem sa alegem compania care se va ocupa de optimizarea SEO, alegand una dintre primele afisari ale motoarelor de cautare, cautand cuvinte precum „companie seo”, „optimizare seo” sau „consultant seo”. Logica are mult sens aici, insa, din nefericire, nu inseamna ca este si cea mai buna optiune pe care ar trebui sa o alegi.

De obicei, companiile care apar primele in cautarile din motoarele de cautare, sunt acele companii care isi concentreaza toata energia in incercarea de a obtine noi clienti, astfel, un filtru de acest gen, nu este neaparat o optiune buna.

2. Ai incredere in listele de tipul „Cele mai bune companii SEO”

Exista site-uri de tip agregator care aduna informatii de la diferite companii care ofera consultanta seo. Problema acestor tipuri de platforme este ca ofera posibilitatea companiilor care se ocupa de optimizarea seo sa isi cumpere o pozitie favorabila intr-o astfel de lista.

3. Alegerea unei companii de optimizare SEO care foloseste tehnici unice (secrete)

Nu exista solutii secrete in SEO. Daca cineva spune: „este o metodologie proprie, care functioneaza foarte bine” sau „Modul in care se face optimizarea este un secret”, este o minciuna. Nimeni nu are un mod propriu si unic de a face optimizarea pentru motoarele de cautare. Optimizarea SEO este un camp deschis, iar companiile SEO care incearca sa vanda acest tip de servicii drept un „secret„, cel mai probabil ar trebui sa aiba o bila neagra.

3 COMENTARII

  1. De asemenea, e bine sa aveti grija la companiile care cumpara link-uri pe diverse site-uri care n-au absolut nicio treaba cu domeniul in care actioneaza website-ul dumnevoastra si amplaseaza link-ul pe un text ancora ce contine exact cuvantul pe care doriti sa urcati. Pe termen scurt, s-ar putea sa functioneze. Pe termen lung, s-ar putea sa regretati.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here