5GANG se despart dupa 4 ani de succes

5GANG este, cu siguranta, unul dintre proiectele muzicale autohtone care s-a bucurat de un enorm succes in ultimii ani. Selly, liderul grupului, pe numele sau adevarat Andrei Selaru, este un vlogger, cântăreț și actor in varsta de 20 de ani, cunoscut cel mai bine pentru canalul său de YouTube si proiectele online.

Pe data de 14 septembrie, intr-o postare oficiala pe canalul de youtube al lui Selly (cu peste 3 milioane de abonati), cei 4 membri 5GANG au comunicat fanilor ca proiectul trupei va lua sfarsit in acest an, urmand ca Selly, Gami, Mădălin, Pain și Dia sa mearga pe drumuri separate. Concertul programat pe 18 septembrie, la Romexpo, va fi ultimul si cel mai mare pe care trupa il va sustine, iar ultimul lor proiect va fi filmul “Tabara de vara” care e programat in cinematografe la finalul lunii decembrie.

Timp de 4 ani de zile 5GANG au cantat si au creat continut pentru milioane de tineri.

“Noi nu ne-am propus niciodata sa ne luam in serios ca artisti insa voua v-au placut atat de mult piesele noastre incat le-ati dus si pe unu si pe doi in trending simultan” – a spus Selly, adaugand: “am inceput treaba asta din pasiune si din prietenie si nu vrem sa o fortam mai mult decat este cazul”.

Primul videoclip 5GANG – “Singuri acasa”, lansat pe 22 decembrie 2017 a ajuns in cateva ore pe primul loc in trending. Au urmat vloguri, proiecte online si alte piese care au fost in top in trending.

Una dintre provocarile cu care s-a confruntat 5GANG, conform spuselor lui Selly, a fost invidia, multi oameni neputand sa suporte si sa inteleaga cum “o trupa formata din niste oameni care nu au nicio legatura cu muzica pot face mai multe vizualizari decat artisti consacrati din Romania. Din acest motiv probabil 5GANG nu a intrat pe radio, insa in online piesele au strans peste 280 de milioane de vizualizari”. Pe langa muzica, vlogurile lor au adunat alte sute de milioane de vizualizari.

Cea mai cunoscuta si de succes piesa a lor este “SOS“, lansata in decembrie 2018 si care a adunat peste 40 de milioane de vizualizari pe youtube.

Cu ocazia concertului din 1 iunie 2019, de la Arenele Romane (Bucuresti), 5GANG a facut cel mai rapid “SOLD OUT” din istoria Arenelor Romane.

Un alt record a fost filmul “5GANG: Un altfel de Craciun”, care a devenit rapid, la acel moment, cel mai vizionat film romanesc din ultimii 24 de ani, un lucru impresionant pentru o productie cu un buget de doar 300 de mii de euro.

Ideea principala care a dus la decizia de a pune stop proiectului este ca membri nu se mai regasesc in genul de muzica abordat, in mesajul pieselor care i-au consacrat (opulenta, bani, masini). Referindu-se la starea materiala actuala a membrilor trupei, Selly a subliniat ca “toti banii pe care ii avem noi i-am facut prin munca noastra, pe cont propriu … Muncim inca de cand eram foarte mici pentru a ne indeplini visele si doar asa, prin multa munca, am reusit sa facem banii despre cantam acum… Succesul a venit doar din munca.” 

“Ramanem prieteni buni si ramanem apropiati  … si o sa va placa foarte mult directia in care ne vom indrepta fiecare dintre noi”

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here