Chiar dacă în ultimii ani ne-am obişnuit ca Alexandra Stan să ocupe poziţiile de top în clasamentele muzicale internaţionale, în special din Japonia, dar şi din întreaga Europă, iată că nici publicul din România nu se dezice.
Acesta a fost supus votului unui public ascultător de hituri de radio şi a rămas astfel în topuri săptămâni la rând.
Deşi lansată în noiembrie anul trecut, piesa “I did it, Mama” şi videoclipul ei par a fi pe gustul românilor care cred că muzica are rolul de a ne înveseli şi de a aduce ritm, culoare şi energie în viaţa noastră de zi cu zi.
În continuare, frumoasa cântăreaţă ne pregăteşte un nou single, pe care ea l-a poreclit “dansul iubirii” şi pe care şi-a propus să îl lanseze în doar câteva săptămâni.
Citeste si despre:
Care vor fi scenele unde artistii vor crea magie la Untold Dubai
Metamorphosis - bradul conceput special pentru cea de-a 23-a ediție a Festivalului Brazilor de Crăciun, de ech...
Festivalul Untold a fost desemnat câștigător la "Heavent Festival Awards", cel mai mare eveniment dedicat indu...
Spectacolul "Morricone Story" a fost amânat pentru data de 19 martie 2024