FOTO Alexia, mini-vacanţă în Barcelona, pentru concertul Beyonce

Alexia, pe care telespectatorii o pot urmări în telenovela “O nouă viaţă”, difuzată de postul Acasă TV, s-a întors recent dintr-un city break în Barcelona, unde a participat la un concert susţinut de Beyonce.

Alexia

Membra trupei Lala Band a fost impresionată de show-ul pe care Beyonce l-a oferit fanilor: “Concertul s-a desfăşurat la Palau Sant Jordi, a fost un show total. Lumini, ecran panoramic care se plimbă pe toată scena, sunet impecabil, public de nota 10, iar Beyonce a cântat şi a dansat bestial. Am dansat tot concertul şi m-am simţit ca la o petrecere, atât de tare a fost atmosfera”.

Alexia şi iubitul ei au ajuns noaptea în Barcelona. După ce s-au cazat, au ieşit la o plimbare târzie şi au fost surprinşi că nu era nimeni pe stradă: “Ne miram de ce sunt străzile pustii la 11 noaptea. Chiar nu vedeam oameni pe stradă, în schimb, auzeam oameni strigând din diferite colţuri. De ce? Pentru că era El Clasico … Real Madrid – FC. Barcelona. Se juca la Madrid… Străzile erau pustii, dar cafenelele şi restaurantele erau pline. Am intrat într-un restaurant şi ne-am înghesuit, în picioare, cu suporterii Barcelonei de toate vârstele. Serios! Erau de la copii la bunici, familii mari care trăiau cu intensitate meciul. Era o atmosferă atât de frumoasă, pozitivă şi energizantă, încât nu aveai cum să nu ţii cu Barça”, povesteşte Alexia.

A doua zi, prima oprire a fost pe Câmp Nou, de care Alexia a fost foarte încântată: “La 8 dimineaţa eram în picioare. Şi pentru că toată seara, iubitul meu a avut grijă să primesc toate informaţiile necesare despre FC. Barcelona, am dedus că trebuie să ajungem neapărat pe stadion. Şi sincer, nu mi-a părut deloc rău. E spectaculos, e un stadion uriaş, e de fapt un muzeu”.

Iar traseul turistic a continuat cu Parcul Monjüic, Palau Nacional de Catalunya, plimbări îndelungi pe străzile din centrul vechi al Barcelonei, pe Rambla sau pe malul Mării Mediterane: “Pentru că aveam doar 3 zile la dispoziţie, ne-am hotărât ca în fiecare zi să parcurgem câte una din cele 3 zone principale. A fost superb! Ca un vis… pentru că a trecut repede :)) M-am pozat cu Messi, ce-i drept pe green screen, am făcut un shooting în Parc Guelle. Ne-a plăcut foarte mult Barcelona, un oraş în care ne-am întoarce oricând. Dacă ajungeţi, neapărat să vizitaţi Casa Batllo. Pe mine m-a fascinat”, recomandă Alexia pe blogul său personal.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here