Regizorul Matei Dima, câştigătorul primei ediţii YouTube Music Awards la categoria Innovation of the Year, a lansat în urmă cu o lună un proiect numit BRomania.
Până acum, proiectul se bucură de succes în online, BRomania acumulând 3.300 de fani pe Facebook, 2.200 de susţinători pe Instagram, iar pe YouTube sunt postate 66 de filmuleţe scurte de 15 secunde care au aproximativ 430.000 de vizualizări.
“BRomania a început ca un hobby pe Instagram şi după feedback pozitiv, am hotărât să fac cât mai multe. Văd totul dintr-o perspectivă diferită pentru că vin acasă după mult timp şi observ mai repede atât lucrurile negative, cât şi pe cele pozitive. Cel mai important pentru inspiraţia mea este să ţin ochii cât mai deschişi la tot ce se întâmplă în jurul meu. Majoritatea oamenilor din România duc o viaţă grea şi BRomania vreau să reprezinte o pauză de 15 secunde pe zi în care, dacă mi-am făcut treaba bine, să îi determine pe oameni să se detaşeze, să radă. Lumea pare să fie foarte receptivă, aşa că voi continua să mă exprim liber prin intermediul acestor filmulete”, a spus Matei Dima, iniţiatorul acestui proiect.