Fructele i-au purtat ghinion lui Carmen Şerban marţi seară la Pro TV. Intrată la testul sub presiune, vedeta a numit cele mai puţine fructe şi astfel a părăsit competiţia, renunţând la şortul MasterChef.
Echipa albastră, condusă de Monica Irimia, şi echipa roşie, condusă de Alex Dima, au intrat în stare de urgenţă în momentul în care juraţii au dat startul probei în aer liber. Acest test le-a pus la grea încercare tuturor concurenţilor atât talentul culinar, cât şi răbdarea, abilitatea de a lucra în echipă, de a-şi asculta liderul, dar şi stăpânirea de sine şi calmul atât de necesare în faţa unei probe pline de presiune.
Monica a întâmpinat probleme în a se impune ca lider, astfel că mulţi coechipieri nu au ascultat-o şi au încrecat să se organizeze după propriile criterii. Aşa se face că Adrian Daminescu şi-a atras critici din partea colegilor de echipă pentru că a încercat să facă supa gazpacho fără să ţină cont de indicaţiile Monicăi, şefa de echipă. Pacha Man aproape că şi-a ieşit din fire de nervi că echipa sa este dezorganizată: „E prost ce ni se întâmplă, îmi vine să arunc cu ele pe jos. Tu realizezi ce mă faci să fac, cum să nu ma tensionez, după ce că am întrebat de zece ori cum să facem, am ajuns să refacem“.
Cele două echipe au reuşit să termine preparatele în timp util pentru a-i servi pe cei de la SMURD, însă au omis faptul că trebuie să păstreze câte trei porţii şi pentru cei trei chefi, pentru jurizare.
Proba nu a fost însă lipsită şi de momente amuzante, în care concurenţii au încercat să uite de tensiune şi să se simtă bine. Cătălin Josan şi-a luat în serios rolul de entertainer şi a făcut cele mai multe glume, astfel că juraţii MasterChef au ajuns şi subiect de bancuri. Mai mult decât atât, acesta a intrat într-un schimb de replici ironic cu Don Baxter, care a continuat chiar şi pe durata probei în deplasare. „După emisiunea asta, mama o să mă certe, ea fiind fan Josan şi Fuego“, a glumit Don Baxter.
Ediţia din 5 noiembrie a fost din nou lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu 10,7 puncte de rating şi 22,3% cotă de piaţă, mai mult decât dublu faţă de Antena 1, care s-a plasat pe locul al III-lea, după Kanal D, cu 4,2 puncte de rating şi 8,8% cotă de piaţă. La nivelul întregului public, emisiunea a fost urmărită în minutul de aur de la 20.37 de aproape 2 milioane de români.