„X Factor“, din nou lider de audienţă

Show-ul „X Factor“ a învins şi în această duminică orice fel de concurenţă. Peste 2.2 milioane de telespectatori au urmãrit pe 3 noiembrie momentul în care Cheloo şi-a dislocat umãrul.

juriul X Factor

Poveştile emoţionante ale concurenţilor, vocile bune, momentele amuzante şi  unele de-a dreptul dureroase i-au fãcut pe telespectatori sã rãmânã alãturi de show-ul Antenei 1 de la primul la ultimul minut, clasând X Factor în fruntea clasamentului de audienţã. X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 12 puncte şi o cotă de piaţă de 24.9 % la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, impunându-se pe primul loc în topul audienţelor. Poziţia secundã a fost ocupatã de principalul competitor, Pro Tv, care a înregistrat la nivelul aceleiaşi categorii de public doar 9.4  puncte de rating şi 19.5% share.

Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor urban şi naţional, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. Astfel, în intervalul difuzãrii emisiunii X Factor, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 10.8% şi o cotã de piaţã de 20.1% în rândul publicului din mediul urban, clasând din nou principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 7.8% rating şi 14.7% cotã de piaţã.

Momentul în care juratul Cheloo a decis sã îi arate unui concurent cum se face un stage diving, soldat cu accidentarea destul de gravã a acestuia – dislocarea umãrului drept i-a ţinut cu sufletul la gurã pe telespectatori, astfel cã, în minutul de aur,  22:16, X Factor înregistra un rating de 17.6% şi 37.2% cotã de piaţã la nivelul publicului comercial, 18-49 urban. Peste 2 258 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã momentul accidentãrii juratului X Factor.

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here